follow the road to...

Παρασκευή 22 Μαΐου 2009


Θα ήθελα να είχα μια μαγική δύναμη. Όποια να’ναι. Θα μπορούσα να την εκμεταλλευτώ καταλλήλως.
Δηλαδή;
Αν ας πούμε, μπορούσα να γίνω αόρατη, θα τρύπωνα μέσα σε γραφεία και θα άκουγα συζητήσεις. Αν μπορούσα να διαβάσω τις σκέψεις, ακόμα καλύτερα. Θα τις μάθαινα χωρίς να μετακινηθώ από τη θέση μου. Αν μπορούσα να κουμαντάρω το χρόνο, θα ταξίδευα στο πριν και στο μετά , να δω τι έχω κάνει και τι θα κάνω.
Και γιατί να ξέρεις τι πρόκειται να κάνεις; Δε σημαίνει ότι θα μπορείς να το αλλάξεις κιόλας αν δε σ’αρέσει.
Όχι, αλλά θα είχα την ευκαιρία να το χειριστώ κάπως καλύτερα.
Και τι άλλο θα ήθελες να κάνεις?
Να μετακινώ αντικείμενα με τη σκέψη. Ξέρω, δε θα μου χρησιμευσει ίσως κάπου, αλλά θα τρόμαζα όσους δε χωνεύω. Χαχαχαχαχα! Αλλά το καλύτερο θα ήταν αν έλεγχα τις σκέψεις των άλλων. Να τους καθοδηγώ να παίρνουν τις αποφάσεις που βολεύουν εμένα. Τότε πραγματικά θα μπορούσα να έχω ότι θέλω.
Και δε θα βαριόσουν όταν όλα θα σου ήταν τόσο εύκολα;
Πιθανόν. Αλλά δε θα ήμουν σε τέτοιου είδους αβεβαιότητες. Να περιμένω από τους άλλους να καθορίσουν τη ζωή μου.
Μα η ζωή είναι μεταξύ άλλων και προσπάθεια. Αν δεν την κάνεις, πως θα λες ότι έζησες; Μην εύχεσαι να είχες μαγική δύναμη, γιατί την έχεις. Όλοι οι άνθρωποι την έχουν. Το θέμα είναι πως τη χρησιμοποιούν και την αναδεικνύουν. Άσε λοιπόν τα ξόρκια και πάρε τα βιβλία σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: