follow the road to...

Σάββατο 7 Μαρτίου 2009


Παράλληλα σύμπαντα… πολλά επίπεδα… παράλληλες ζωές με τις δικες μας, ίδιες αλλά και διαφορετικές εκτυλίσσονται σ’αυτά.
Ίσως να είναι καλυτέρα τα πράγματα εκεί. Ποιος ξέρει… Ίσως η άλλη εγώ να μπορεί να αντιμετωπίσει τους ανθρώπους γύρω της και τις καταστάσεις πολύ καλυτέρα. Ίσως να υπάρχουν πολλές άλλες «εγώ». Και η καθεμία να αντιδρά και διαφορετικά.
Πλάκα θα έχει. Θα ήθελα να ξέρω όλες αυτές τις αντιδράσεις για να μπορώ να βρω την καλύτερη.
Ίσως να βρίσκεται δίπλα μου. Να υποψιάζεται κι αυτή ότι υπάρχω, αλλά να μην είναι σίγουρη. Να αναρωτιέται τι κάνω, πως την παλεύω, τι σκέφτομαι. Να θέλει να μπορεί να μου μιλήσει, να ανταλλάξουμε απόψεις. Θα κοιτάζαμε σε τι μοιάζαμε και σε τι διαφέραμε. Μένει στο ίδιο σπίτι; Στην ίδια πόλη; Κάνει την ίδια δουλειά; Η μήπως είναι μία πολύ καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου που έχει καταφέρει πολλά περισσότερα; Θα έβλεπα τι παραπάνω έχει από μένα, και τι της λείπει που το έχω εγώ. Δεν ξέρω αν έχει τον… :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: